Личен блог на Николай Цветков (okean)

сряда, юли 05, 2006

Лоши навици... почнал съм да поя умората с бира. Ебаси, тия изпити ше ме уморят. Немам време за релакс. Бит и ебан от натрупало се напрежение, че и с махмурлук след снощи... Уф! Ама нема как, изкуството иска жертви. Много красиви работи ми се струпаха напоследък.

От днес съм с нов речеви процесор и за малкото време от което съм с него забелязвам осезаема промяна. Кеф! :) Макар, че като питах австрийския аудиолог какво ниво ще мога да постигна само със 7 активни електрода както в момента и той каза "Fair". Е кво пък :)

И така, айде малко инспириращи думи от мене днеска:

Който владее думите, владее себе си.
Идеализацията е отрова.
Кой друг, ако не аз? Кога, ако не сега?
Драматизацията е бич.
Няма значение кой си и какъв си, ако нямаш решения.
Бъди предмет на решенията си.
Хх хх ххх ххххххх!
D.M.Q.L. (спец. поздрави на Содо и Фуджи за уроците по простотия)
Дръж разума си вързан изкъсо като зло куче.
Винаги намирай време за любов.