Личен блог на Николай Цветков (okean)

вторник, май 02, 2006

Т'ва си е период на промени. Нищо радикално обаче. Казано накратко, предизпитната суматоха продължава и даже вече съм я загазил... с двата крака. Предстои ми интервю с БНТ относно участието ми в курса по алпинизъм.

Лайфстайл-ът (какъв е конкретният превод на тази думичка на български?) ми се променя към по-свободен и отпуснат. Вече не мисля толкова колкото преди, всъщност вече мисля само при необходимост. Идеализацията е отрова, а личностното развитие се гради на умело претеглени решения и действия, докато откриваме нови неща (и се забавляваме в процеса). Едно от най-трудните неща е да се справиш със страха, но без страх не може. Номерът е не да не се страхуваш, ами да се владееш дори когато си уплашен или неуверен. Мисля, че колкото по-богата душевност има един човек, колкото по-разнообразна и разнородна личност има, колкото повече неща открива и натрупва в себе си, разкривайки нови и нови преживявания в процеса на израстване и съзряване докато е жив, толкова по-трудно е да се овладее всичко това. Затова и промените са страшни. Затова винаги са необходими дисциплина и сериозност. Нужна е работа и разумни решения. Едно от най-трудните неща е също така да се научиш да взимаш решения, вместо да се оставяш на страха и на мислите си, неспособен да помръднеш. Но колкото повече се овладяваш, толкова по-лесно става всичко. Умелото и разумно боравене с наличните ресурси, води до самочувствие и увереност, както и до пълноценност.
Енд соу он... мей дъ форс би уид ю, йънг Скайуокър.

ухх....
Ама ОК, айде да не го давам с излишен патос и клишета сега. Мааму стара. Напоследък съм станал страшен простак, почти непрекъснато псувам, повечето пъти на ум, освен ако не съм в компанията на приятели или други простаци, а покрай ФК"Симитли" доволно понаучих и шопски. Уикенда бяхме до вилата на Мим, реших да отида само и единствено заради девойките. Беше екстра. Днеска мисля да изкопча няколко часа и да отида до ВИФ на сбирка на СК"Вертикален Свят". Ще дават репортажи за различни проведени (както и предстоящи) клубни дейности. Ще е интересно.

Надали ще пиша скоро тук пак, че здравата съм натегнат и хич ме няма откъм време.