Личен блог на Николай Цветков (okean)

неделя, февруари 26, 2006

Излежавах се до последния момент, само за да стана и да скалъпя едно бързо "домашно" по рисуване, колкото да не се явя с празни ръце тази сутрин. Станал съм абсолютен картоф.

След това 5 часа рисуване. Беше много интересно но чак ме заболя главата от геометричните форми които се уча да рисувам -- не съм им свикнал. Да нарисуваш в перспектива куб, обемна елипса и други геометрични солиди само с молив и без помощта на линийка, пергел или транспортир не е шега работа.

Кефя се на новите си съкурсници. Интересното е, че повече от 75% са момичета, какво и става на архитектурата днес, явно се доминира от женската част на населението :))

Слетобед: Гости на Мим, среща с Криси в Спартак.
Кога ли ще мога да спортувам пак?

И накрая изненада -- станал съм позорна жертва на credit card fraud -- измама с кредитни карти... гррр, най-вероятно докато съм бил в болницата, някой ми е изкопирал дебитната mastercard (която мисля, беше в раницата, натъпкана в шкафчето) и ми е щипнал $190. Което значи, че сега съм много на червено...

Поуки: 1. Не си носете ПИН кодовете в портфейла; 2. Не си носете кредитни/дебитни карти в портфейла, освен ако не се налага; 3. Теглете до дупка всички пари от дебитните карти веднага щом ги получите, за да не го направи някой друг; 4. И не забравяйте: Врагът никога не спи!