Личен блог на Николай Цветков (okean)

събота, януари 28, 2006

Днес към 7ч вечерта най-накрая не издържах да съм постоянно затворен (било в болнична стая или у нас), тъй че взех лаптопа и се понесох към фитнес-клуба на 50м надолу по нашата улица. Имах късмет и успях да се закача на нечий безплатен wireless (благодарско на сестрата, че ми показа номера, нищо че вече не съм фен на интернет). Малко ми беше скофтено да излеза навън все пак -- имам игла за система в лявата ръка и солидна превръзка на главата, а навън температурите са минусови, но какво да се прави, у нас не ми се седеше хич, а още не съм се научил да намирам по-продуктивни начини да се разправям със скуката.

Но нека да сумирам най-общо случилото се през тази седмица. В понеделник най-накрая, след много мъки и перипетии легнах на операционната маса и ме реимплантираха. Оттогава насам се възстановявам, имам парализа на лявата половина на лицето защото по време на 4 и половина часовата операция са ми увредили лицевия нерв (ще отнеме седмици да се оправи). Общо взето преживяването не е наслада за сетивата но търпя мъжки и не се оплаквам :)

Силно се надявам новият PULSAR да си върши добре работата и да постигна някакво задоволително ниво на чуване. Но не мисля прекалено много за тези неща. Всичко с времето си, а междувременно имам още толкова за вършене.

Прегледах блога на Владо Хаджийски и видях че човека е постнал един куп рецепти за алкохолни напитки, ликьори, болета, грогове, шейкове, коктейли и прочие. Изкопирах ги, сега ще има с какво да експериментирам у дома.

2 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home