Личен блог на Николай Цветков (okean)

сряда, юни 28, 2006

Сряда сутринта е и още не съм назлобял достатъчно за да си почна деня. Вчера се размазах много гадно. Курс по рисуване, интервю за БНТ, уроци по математика, и не е за чудене, че вечерта имах ебаси и гадния главобол, даже не можах да вечерям и си легнах като забравих да си извадя контактните лещи от очите и сутринта като станах се чудех как така пък изведнъж зрението ми е станало толкова добро. Само интервюто, по-специално, беше зловещо. Снимахме в нажежения въздух вътре в един от куполите на СУ, където е катерачната стена. От мен струеше пот като водопад и бях доста неадекватен от жегата, което със сигурност ще си проличи когато го излъчат. Добре бе, хубавото поне е, че не трябваше да говоря много, защото в тази жега освен мучене друго нямаше да се сетя да кажа.

Излязъл съм от форма и трябва да тренирам....

Ядосвам се с изчанчената култура на БГ в момента. Бахти. Киселото ни мляко станало йогурт.... добре, ама ето, че "моля" вече станало плийз, моля ви се. Приятел е френд, среща е мийтинг, даже псувните станаха фък и шит. Да го ебам. Срещам книги от български автори, чието действие се развива в Америка, или до болка изтъркани фентъзи-светове а ла Толкин. Ебаси! Като самоопределяне имаме скейтъри, рапъри, метъли, байкъри и твърде малко оригиналност и индивидуалност. Обявил съм бойкот на английския. Винаги когато мога, казвам думата на български, въпреки, че и аз имам навик да плещя на английски когато ми дойде. А иначе можем да имаме своя собствена култура и индивидуалност. Честно казано, тук-там се забелязват и усещат наченъци на развитие на такава, но засега твърде малко.

P.S. Поздравявам всички съотборници от Я.М.К. "Симитли" ФК със заслуженото второ място в лигата на форумите. :) Догодина първо! (Ако алкохолизъмът пак не ни подкопае)

2 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home