Личен блог на Николай Цветков (okean)

сряда, май 09, 2007

FITNESS

Баси, тренинга ми стана цяла епопея вечеДнеска тренирах за пръв път от 2 седмици -- първо хванах някакъв гаден варненски грип, от който получих и синузит (с влошения от 10 часа лашкане в един "експрес" на БДЖ без изолация, в резултат на което вагона на практика си беше фризер на колела). Та сега тренирам на антибиотици
Изобщо а, да река да напъна малко желязото, и се обажда някаква болежка -- преди месец така разтегнах подраменните сухожилия при изпълнение на Lying overhead extensions (ама коварна травма, ей! Чак на следващия ден се обади, а преди това си бях ОК), че седмица бях извън строя.
Иначе днеска програмата беше бицепс и крака, за бицепса сгъване с права щанга с 35кг 4х и DB hammer curl с 15кг 2x
За крака, клек с 55кг 4х (на тоя етап не смея повече), като хич не съм доволен от формата.и deadlift 2х с 60кг -- това едвам, едвам.... Но мисля, че след месец-два пак ще стигна 75кг
Изобщо мускулните ми групи, които най-добре откликват на натоварването са гръб, пръсти, бицепс, трицепс, рамене и крака. Гърдите ми обаче са пълна скръб. Вече месец се боря да мина летвата от 60 на 62,5кг.