Личен блог на Николай Цветков (okean)

вторник, януари 16, 2007

В крак с последната тенденция в блогосферата, реших и аз да се отметна в "5 неща които не знаете за мен.":

1. Понякога изпадам в такива настроения, че всяка дума излязла от устата ми е най-голямата възможна простотия и мога да карам така часове наред.

2. Пред жени (ако са хубави) често пъти си гълтам езика и се държа като пълен темерут. Като им посвикна обаче, всичко е нормално.

3. Имам навик да мисля прекалено много за всичко, което понякога избива в невротизиране.

4. Първият ми спомен от детството е как всичко около мен е ослепително бяло и после изведнъж придобива цвят и форма и се осъзнавам, че вървя по улицата хванал майка ми за ръката, която ме пита нещо (ок. 2-3 годишна възраст).

5. Умирам от страх от зъболекари.

1 Comments:

Публикуване на коментар

<< Home