Личен блог на Николай Цветков (okean)

петък, декември 22, 2006

От днес съм в коледна ваканция. Всъщност няма да е съвсем ваканция, защото сесията е от 15.01 и съвсем естествено ще трябва да се учи за тогава. Имам да довършвам един куп рисунки, плюс курсови задачи по архитектурно проектиране и дескриптивна геометрия. Като добавим математиката и става напечено.

Снощи стана луд скандал когато се изнасях от хотел "Бона Вита" до ВСУ. Понеже при настаняване в хотела има стандартна процедура да внесеш депозит от 50лв за евентуални имуществени щети, стандартна практика е и депозитът да се удържа за измислени повреди при напускане както стана в моя случай. Обаче аз реших да се преборя с мизерниците. След известни разправии отписах една от повредите, но в крайна сметка ми удържаха 20лв. И накрая тъкмо се канех да си тръгвам, заобиколен от хотелската управа и гости на хотела, когато дойде една тъпа мутра -- шефа на хотела -- човек с явно разклатени нерви, който вече ми се разкрещя от упор да се махам и накрая ме замери с топка смачкани документи. Общо-взето, напуснах хотела с гръм и трясък.

Знам, че удържането на депозит е общоприета практика навсякъде в БГ, но все пак смятам, че на удара трябва да се отвръща с удар. Призив към всички: Не се оставяйте да ви мачкат! Мачкайте мизерниците на свой ред.

7 Comments:

  • как беше...
    fight fire with fire :)

    By Blogger vlad, at сряда, декември 27, 2006 11:57:00 пр.об.  

  • Ти си болен мозък ,като незнаеш как да запазиш стаята си в нормално състояние никой не тие виновен има поговорка която гласи/който чупи-купи/.така ,че мизерника си ти.

    By Anonymous Анонимен, at петък, декември 29, 2006 4:34:00 сл.об.  

  • Ти си болен мозък ,като незнаеш как да запазиш стаята си в нормално състояние никой не тие виновен има поговорка която гласи/който чупи-купи/.така ,че мизерника си ти.

    By Anonymous Анонимен, at петък, декември 29, 2006 4:34:00 сл.об.  

  • И кой си ти, дето ги твърдиш тия неща, без изобщо да знаеш какво е станало?

    By Blogger Николай Цветков, at петък, декември 29, 2006 5:20:00 сл.об.  

  • ЧОВЕК КОЙТО Е БИЛ В ТОЗИ ХОТЕЛ И Е ДОВОЛЕН .НЯМАШ ПРАВО ДА СЪДИШ НЯКОГО И ОБИЖДАШ ПРИ ТОВА ЧЕ СИ ВИНОВЕН.

    By Anonymous Анонимен, at събота, декември 30, 2006 3:46:00 сл.об.  

  • Ами виж, ако смяташ, че наистина съм виновен и имаш някакви пряки доказателства за това, заповядай някой път да го обсъдим културно, защото аз пък лично съм на мнение, че тук подмяташ необосновани обиди и обвинения. И на какво се дължи твърдото ти убеждение, че съм виновен? За разлика от теб, аз пиша открито в блога си, докато ти се криеш зад анонимен прякор. Ако пожелаеш, пиши пак, този път с истинското си име, за да знам с кого разговарям и какви са аргументите ти.
    Всичко най-добро.

    By Blogger Николай Цветков, at събота, декември 30, 2006 11:33:00 сл.об.  

  • искрено ти съчуствам за преживелиците. работих в тоя бърдак Бона Вита и не искам и да чувам повече за отвратителния собственик. Точно тои пише в блога ти, познах го по израза "болен мозък".
    Браво, че си отстоявал правата си. Само така трябва да се постъпва с мизерници като Аветисян.

    By Anonymous Анонимен, at сряда, ноември 18, 2009 10:23:00 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home